Б.Хулангоо
Netflix бол дэлхий нийтийг байлдан дагуулж, кино ертөнцийн урлагтай хөл нийлүүлэн алхахад гол туслахын үүрэг гүйцэтгэдэг энэ зууны гайхалтай платформ юм. Тэгвэл Дисней төлбөртэй контент захиалагчдын өрсөлдөөнд Netflix-ийг гүйцэж түрүүлснээр арванхоёрдугаар сард АНУ-д зар сурталчилгааны шинэ стриминг үйлчилгээг эхлүүлэхээр төлөвлөжээ. Дисней долоодугаар сарын эхээр гурван стриминг платформ дээр 221.1 сая захиалагчтай гэж мэдээлсэн байна.
Тус компани энэ улиралд 14.4 сая захиалагчийг нэмсэн бөгөөд тэдний дийлэнх нь АНУ-аас гадуур байгаа нь шинжээчдийн төсөөлж байснааас их хувийг өөр улсын захиалагчид бүрдүүлжээ. Арванхоёрдугаар сард эхлүүлэхээр төлөвлөсөн шинэ үйлчилгээний үнэ нь одоогийн захиалгын үнэ болох 7.99$ хэвээр байх аж. Ингэснээр зар сурталчилгаагүй үйлчилгээний төлбөр сард 10.99$ болж өсөх юм байна. Мөн зар сурталчилгааны санхүүжилттэй үйлчилгээгээ АНУ-аас гадуур гаргахаар төлөвлөөд байна.
Эх сурвалж:www.polit.mn